Διαλέξτε προορισμό…

Για να ξεφυλλίσετε τον κατάλογο με τις θερινές μας προσφορές click here…

4 responses to “Διαλέξτε προορισμό…

  1. μόλις τώρα σε είδα…άδικο έχω που τις θεωρώ ιδανικές διακοπές ; :PP

  2. elafini μου, την επιθυμία μου την εξέφρασα στο σχόλιό μου. Εσύ που φαίνεται πως έχεις τα κονέ με τους μάγους των φυλών ανά την υδρόγειο, βρες μου μια φυλή που οι άντρες να να έχουν τα προνόμια των γυναικών Χιούρον και οι διακοπές θα γίνουν διαρκείας…

  3. καλημέρα υπέροχε…ψάχνω ,ψάχνω να βρω τον τρόπο να σε στείλω..μετά θα φύγω κι εγώ😉

  4. αυτό πάντως θα ήταν εμπειρία..όχι αστεία

Σχολιάστε

