Εικόνα

Όταν άνοιξα τον τάφο μου δεν περίμενα πως θα με ρουφούσε μέσα. Περιδινήθηκα για ώρα. Ήμουν σίγουρος πως ήμουν ακίνητος όμως οι εγκεφαλικές συνάψεις βεβαίωναν το νευρικό μου σύστημα πως αιωρούμην στροβιλιζόμενος. Το δωμάτιο ήταν σκοτεινό. Δεξιά ένα μεταλλικό κρεβάτι με μένα να κείτομαι νεκρός πάνω του. Είδα το πρόσωπό μου ρουφηγμένο. Πάνω στο ξύλινο τραπέζι τρεμόπαιζε το φως ενός κεριού. Δίπλα του ξεχώρισα τη νεκροκεφαλή μου. Την πήρα στα χέρια μου και τη σήκωσα μπροστά στα μάτια μου. Άνοιξε το στόμα της και άρχισε να με τρώει. Άκουγα στο κεφάλι μου και ένιωθα στο σώμα τον ήχο της τροφής που ήμουν.

Σχολιάστε

